نمایندگی نیوپایپ در تبریز 

یکی از برندهای معروف در ایران که در زمینه تولید نسل جدید لوله و اتصالات فعالیت می‌کند، نیوپایپ نام دارد. این شرکت یکی از کارخانه‌های زیر مجموعه گیتی پسند اصفهان است و با کمک متخصصین و مهندسین حرفه‌ای و با تجربه، محصولات لوله و اتصالات را با بالاترین کیفیت که با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها تولید می‌شوند، روانه بازار می‌کند. نیوپایپ با بهره برداری از تکنولوژی روز دنیا توانسته به پیشگامان عرصه تولید لوله و اتصالات 5 لایه در ایران تبدیل شود و با کنار زدن واردات این محصول، لوله و اتصالات با کیفیت بالا را با قیمتی اقتصادی و مناسب روانه بازار کند.
نمایندگی نیوپایپ در تبریز
آنچه در این مطلب خواهید خواند

این شرکت دارای نمایندگی‌ مطرح برای فروش محصولات خود است و ایران اتصال در لیست این نمایندگی جای می‌گیرد. ایران اتصال به عنوان نمایندگی نیوپایپ در تبریز، با استقبال چشمگیری در فروش محصولات تاسیسات ساختمانی نیوپایپ در چند سال اخیر مواجه شده است و مفتخر است که محصولات این شرکت را به قیمت عمده و قیمت کارخانه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. اگر قصد خرید بهترین لوله و اتصالات کشور از برند نیوپایپ را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با کارشناسان ما با شماره 09356500069 در دفتر فروش نیوپایپ در تبریز در ارتباط باشید و با دریافت مشاوره رایگان، از روند سفارش، میزان نیاز شما به لوله و اتصالات و تشخیص نوع محصول مورد نیاز، مطلع شوید.

ایران اتصال؛ نمایندگی رسمی و دفتر فروش نیوپایپ در تبریز

ایران اتصال به عنوان نمایندگی نیوپایپ در تبریز، ویژگی‌ها و وجه تمایزهایی با سایر فروشگاه‌ها و سایت‌های فروشنده محصولات نیوپایپ دارد که آشنایی با این مزایای خرید لوله و اتصالات نیوپایپ از ایران اتصال به شما در انتخاب کمک خواهد کرد. در ذیل به مزایایی که خرید لوله و اتصالات نیوپایپ از ایران اتصال برای شما در پی خواهد داشت، اشاره می‌کنیم:

ایران اتصال نمایندگی نیوپایپ در تبریز

تضمین اصالت و کیفیت محصولات

لوله و اتصالات نیوپایپ در نمایندگی ایران اتصال از ضمانت اصالت و کیفیت درجه یک این محصولات برخوردار هستند و اگر کوچکترین مشکل و ایرادی در محصول تحویل داده شده به مشتری باشد، بلافاصله جهت تعویض کالا اقدامات لازم از سوی ایران اتصال انجام می‌گیرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

از مزایای دیگری که خرید لوله و اتصالات از نمایندگی نیوپایپ در تبریز برای شما در پی خواهد داشت، بهره مندی از 30 سال خدمات پس از فروش و تعویض محصول در صورت خرابی با 2 محصول جدید است. به عبارتی با خرید محصولات نیوپایپ از ایران اتصال، اگر قطعه‌ای از محصولی در بازه 30 ساله دچار نقص شود، نیوپایپ 2 قطعه جدید برای جبران نقص پیش آمده از طریق ایران اتصال برای شما ارسال می‌کند.

مشاوره دقیق و رایگان

برای این که خرید درست و اصولی و منطبق با ساختمان و قسمت تاسیساتی آن را تجربه کنید، لازم است با کارشناسان این حوزه در ارتباط باشید تا شما را در خصوص خرید درست و با حجم مورد نیازتان راهنمایی کنند. برای این منظور کارشناسان ایران اتصال در هر ساعت از روزهای کاری آماده ارائه مشاوره کاملا رایگان برای خرید محصولی سازگار با هر ساختمان و واحدهای تجاری و صنعتی هستند.

قیمت رقابتی با کارمزد کم

قیمت کاملا رقابتی با بازار و فروشنده‌های دیگر اصلی‌ترین دلیل برای خرید محصولات تاسیسات ساختمانی از نمایندگی نیوپایپ در تبریز است. ایران اتصال این افتخار را دارد که با برخورداری از نمایندگی رسمی نیوپایپ در تبریز، محصولات این برند را به قیمت عمده و کارخانه به فروش می‌رساند.

خرید عمده و با تعداد زیاد

ایران اتصال امکان خرید عمده و ثبت سفارش خرید با صدور فاکتور در کمتر از 3 ساعت را فراهم کرده است. به این ترتیب، در خرید عمده نیز با مشکلی مواجه نمی‌شوید و نیازی به انتظار برای تامین لوله و اتصالات به تعداد بالا از سطح بازار و فروشگاه‌ها را نخواهید داشت.

تنوع بالای محصولات

فرقی نمی‌کند به دنبال چه نوع لوله و اتصالاتی با چه سایز و اندازه‌ای باشید. خوشبختانه ایران اتصال با فعالیت در حوزه محصولات تاسیسات خانگی، امکان خرید انواع محصولات در این حوزه را با رنگ‌ها، سایزها، جنس‌های متنوع و غیره فراهم کرده است. برای شناخت بیشتر با محصولات نمایندگی نیوپایپ در تبریز پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به کاتالوگ محصولات ایران اتصال بیندازید.

تاییدیه رسمی برند نیوپایپ

یکی از افتخارات ایران اتصال، دریافت تاییدیه‌های رسمی برند نیوپایپ است و در این راستا تمامی محصولات عرضه شده توسط نمایندگی نیوپایپ در تبریز از استانداردها و گواهی‌نامه‌های معتبر این صنعت برخوردار هستند. همین عوامل در کنار هم باعث کسب اعتماد بیشتر مشتریان در داخل و خارج از کشور می‌شود.

لیست محصولات و قیمت برند لوله و اتصالات نیوپایپ در نمایندگی ایران اتصال

در ایران اتصال لوله‌های 5 لایه نیوپایپ در سایزهای مختلف به فروش می‌رسند. علاوه بر این امکان خرید اتصالات لوله‌های 5 لایه نیز فراهم است تا به این ترتیب بتوانید تمامی تجهیزات مورد نیاز برای تاسیسات ساختمانی را به صورت یک جا خریداری کنید.

جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص خرید هر محصول و استعلام قیمت
محصولات نیو پایپ در نمایندگی ایران اتصال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درباره برند نیوپایپ

نیوپایپ از کارخانه‌های زیرمجموعه گیتی پسند اصفهان است و در طول بیش از 25 سال فعالیت کاری خود به کیفیت بالا و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا و دستگاه‌های پیشرفته در تولید محصولات تاسیسات خانگی معروف است. این شرکت طول عمر بیش از 50 سال را برای لوله و اتصالات تولیدی خود تخمین می‌زند و از آن جایی که در تولید این لوله‌ها از 2 لایه پلیمر، یک فلز و یک چسب مخصوص استفاده شده است، لذا دور از ذهن نیست که این محصولات از عمر بالایی برخوردار باشند. چند لایه بودن لوله‌های نیوپایپ باعث شده تا این برند در بازار بی‌رقیب باشد و محصولات خود را تحت نمایندگی نیوپایپ در تبریز به فروش برساند.

انواع لوله پنج لایه نیوپایپPERT-AL-PERT  و PEX-AL-PEX
سایز لوله پنج لایه نیوپایپ سایزهای 16، 20، 25، 32، 40، 50 و 63
انواع اتصالات نیوپایپبرنجی، پرسی، کوپلی
خدمات پس از فروش ارائه 30 سال گارانتی (پیگیری سریع از نمایندگی نیوپایپ، ایران اتصال)
نام شرکت اصلی صنایع گیتی پسند SPG
محل کارخانه اصفهان، شاهین شهر میمه، خیابان شیخ بهایی پنجم، شهرک صنعتی مورچه خورت
دیگر محصولات برند نیوپایپ ارائه کننده انواع اتصالات پنج لایه، شیر آلات تاسیساتی، ابزار لوله کشی و تجهیزات کنترل دما
pin

          پرفروش‌ترین لوله‌های 5 لایه نیوپایپ تحت نمایندگی ایران اتصال با ضمانت 30 ساله و با قابلیت نصب آسان و سریع با تنوع بیش از 400 محصول به بازار عرضه می‌شود و خریداران می‌توانند محصول مدنظر خود را پس از دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ایران اتصال، به میزان مورد نیاز در نمایندگی نیوپایپ ایران اتصال ثبت سفارش کنند.

ویژگی‌های شاخص محصولات تاسیسات ساختمانی لوله و اتصالات نیوپایپ

شرکت نیوپایپ از پیشگامان عرصه تولید لوله و تجهیزات تاسیسات ساختمانی است. این محصولات با جنس فلز و پلیمر و چسب مخصوص توان تحمل دماهای بالا را دارند و با آبکاری از جنس آلیاژ نیکل از مقاومت و نفوذناپذیری بالایی نیز برخوردار هستند. از طرفی، با توجه به متریال‌های استفاده شده در تولید لوله و اتصالات 5 لایه، هزینه این محصولات بسیار مناسب‌تر از لوله و اتصالات قدیمی با کارکرد ضعیف‌تر است. در ادامه به معرفی مزایا و ویژگی‌های مطرح لوله و اتصالات 5 لایه در مقایسه با محصولات تولیدی سایر برندهای بازار می‌پردازیم:

  • هماهنگی اتصالات نیوپایپ با لوله 5 لایه و عدم نشتی
  • مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت و یخ‌زدگی
  • نیاز به استفاده کمتر از اتصالات و صرفه جویی در مواد
  • طول عمر بالا با تخمین عمر 50 ساله
  • عدم رسوب گذاری املاح
  • مقاومت بالا در برابر فشارهای زیاد و ترکیدن
  • نصب سریع و آسان در مقایسه با لوله‌های فلزی قدیمی
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • عایق الکتریکی
  • مقاوم در برابر اسید و بازهای قوی و مواد شیمیایی خورنده
  • مناسب برای سیستم تهویه مطبوع
  • مقاوم در برابر ضربات و آسیب‌های خارجی
  • دارای وزن سبک نسبت به سایر لوله‌ها
  • عایق صدا به هنگام انتقال آب

آشنایی با انواع محصولات ساختمانی برند نیوپایپ

محصولات عرضه شده در نمایندگی نیوپایپ در تبریز با لایه بندی پلیمری و فلزی در بازار بی‎رقیب هستند. دو نوع محصولی که در نمایندگی ایران اتصال نیوپایپ به فروش می‌رسند، لوله 5 لایه و اتصالات 5 لایه هستند.

لوله‌های 5 لایه در سایزهای مختلف 16، 20، 25، 32، 40، 50 و 63 به فروش می‌رسند. این لوله‌ها با پلی اتیلن شبکه‌ای و آلیاژ آلومینیومی تولید شده‌اند که ترکیب این مواد منجر به انعطاف پذیری و طول عمر بالای این لوله‌ها در کنار مقاومت در برابر خوردگی، رسوب گذاری، افت فشار، پوسیدگی، حرارت و یخ زدگی لوله‌ها می‌شود.

لایه دوم و چهارم لوله‌های 5 لایه را چسب تشکیل می‌دهد و لایه سوم با قرارگیری بین این دو لایه چسب، از مقاومت بالایی برخوردار می‌شود. داخلی‌ترین و بیرونی‌ترین لایه را هم پلی اتیلن با توان تحمل حرارتی بالا تشکیل می‌دهد و از این جهت با این 5 لایه تشکیل شده، به این محصولات نیوپایپ لوله 5 لایه گفته می‌شود که از طریق نمایندگی نیوپایپ در تبریز به فروش می‌رسد.

اتصالات لوله‌های 5 لایه در سه طرح پرسی، کوپلی و کلمپی با بدنه‌ای از جنس برنج و روکش نیکل تولید و عرضه می‌شوند. این بدنه و پوشش اتصالات باعث کاهش چشمگیر رسوب و خوردگی می‌شود و به واسطه برخورداری از پیچ و کمربند، استحکام زیادی در برابر فشار جریان‌های قوی از خود نشان می‌دهند.

انواع محصولات نیوپایپ

خرید لوله و اتصالات 5 لایه نیوپایپ از ایران اتصال

گروه صنعتی گیتی پسند اصفهان به نیت جلوگیری از خروج مواد خام نفتی از کشور و تولید محصولات با کیفیت در حوزه لوله و اتصالات، کارخانه نیوپایپ را تاسیس کرد. این کارخانه در حال حاضر براساس جدیدترین متدهای روز دنیا محصولات تاسیسات ساختمانی را تولید و از طریق نمایندگی ایران اتصال به بازار عرضه می‌کند. تلفیق پلیمر و فلز در کنار چسب مخصوص باعث شده تا عیوب هر لایه پنهان شود و بر مزایای خرید این محصولات اضافه شود.

ایران اتصال با برخورداری از فروش عمده، تنوع بالای محصولات تاسیسات ساختمانی، قیمت پایین‌تر از بازار و ارسال مستقیم محصولات از کارخانه، به منتخب‌ترین مرجع برای خرید لوله و اتصالات 5 لایه نیوپایپ تبدیل شده است. علاوه بر این شما می‌توانید با تماس با کارشناسان مجرب ایران اتصال از مشاوره رایگان برای خرید انواع محصولات در نمایندگی نیوپایپ در تبریز بهره مند شوید تا تصمیم درستی در این راستا بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان کافیست با شماره 09356500069 تماس حاصل فرمایید.

ایران اتصال را در نقشه پیدا کنید.

سوالات متداول 

نیوپایپ چه محصولاتی را از طریق نمایندگی ایران اتصال به فروش می‌رساند؟

در ایران اتصال انواع لوله‌های 5 لایه با سایزهای مختلف 16، 20، 25، 32، 40، 50 و 63 و انواع اتصالات برنجی، پرسی و کوپلی به فروش می‌رسند.

آیا امکان خرید عمده محصولات نیوپایپ از ایران اتصال وجود دارد؟

بله. ایران اتصال امکان خرید عمده و به تعداد بالای تمامی محصولات لوله و اتصالات نیوپایپ را برای مشتریان عزیز از سراسر کشور فراهم کرده است.

مزایای خرید لوله و اتصالات نیوپایپ از ایران اتصال نسبت به خرید از بازار و سایر فروشگاه‌ها چیست؟

با خرید لوله و اتصالات از ایران اتصال شما ارتباط مستقیمی با نمایندگی این برند دارید و در صورت بروز آسیب به قطعات می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا 2 قطعه جایگزین ارسال شود. علاوه بر این قیمت خرید در نمایندگی پایین‌تر از بازار است.

قیمت محصولات نیوپایپ در نمایندگی ایران اتصال چه تفاوتی با بازار دارد؟

قیمت‌های ایران اتصال مطابق با قیمت کارخانه نیوپایپ است و از این نظر تفاوت زیادی با قیمت بازار دارد؛ به ویژه اگر خرید خود را به صورت عمده ثبت سفارش کنید.

دلایلی که کاربران را ترغیب به خرید محصولات تاسیسات خانگی از نمایندگی نیوپایپ در تبریز می‌کنند، چه مواردی هستند؟

جنس فلز و پلیمر و چسب مخصوص به کار رفته در محصولات تاسیسات خانگی نیوپایپ باعث بالا رفتن توان تحمل دماهای بالا، افزایش مقاومت و نفوذناپذیری و در نهایت طول عمر بالا با تخمین 50 ساله محصولات این برند شده است.

اشتراک گذاری:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

ارسال لیست خرید

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

لطفا اطلاعات و فایل های مورد نیاز رو برای کارشناسان ما ارسال کنید