نمایندگی فلاش تانک ایران در تبریز

فلاش تانک ایران معروف‌ترین و پرفروش‌ترین برند محصولات بهداشتی ساختمانی از جمله انواع فلاش تانک روکار، توکار، انواع وال هنگ، کلیدهای تخلیه و غیره در کشور است. این برند با تکیه بر آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، توانسته است سیستم‌هایی مدرن برای کاهش مصرف آب ارائه کند. همچنین محصولات فلاش تانک ایران از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است و قیمت رقابتی، گارانتی و خدمات پس از فروش این برند، سال‌هاست که اعتماد مشتریان عزیز را در سراسر کشور به خود جلب کرده است.
نمایندگی فلاش تانک ایران در تبریز
آنچه در این مطلب خواهید خواند

تجربه 40 ساله فلاش تانک ایران در زمینه تولید کالای بهداشتی که منطبق بر استانداردهای جهانی است، در زندگی مصرف‌کنندگان ایرانی ارزش آفرینی کرده است و با طراحی مدرن و زیبای محصولات، در عین حفظ عملکرد عالی، یک تجربه بی‌همتا از یک خرید مقرون‌به‌صرفه را در ذهن مشتریان بر جای گذاشته است. 

در این بین، شرکت ایران اتصال در جایگاه تامین کننده لوازم تاسیساتی و بهداشتی ساختمان، مفتخر است که به‌عنوان نمایندگی مرکزی فلاش تانک ایران، محصولات باکیفیت و اقتصادی این برند را در کمترین زمان به دست مشتریان برساند. ایران اتصال سال‌هاست در شمال غرب کشور، در زمینه تامین کالای مرغوب فعال است و تلاش دارد تا با اولویت قرار دادن رضایت، زمان و هزینه مشتری، بهترین محصولات لوازم بهداشتی ساختمان را ارائه کند. این شرکت به عنوان نمایندگی رسمی فلاش تانک ایران در تبریز، با شماره 09356500069 در دسترس شماست. 

ایران اتصال؛ نمایندگی رسمی فلاش تانک ایران در تبریز

محصولاتی که در نمایندگی فلاش تانک ایران توسط ایران اتصال به فروش می‌رسند، مزایایی دارند که همین مزایا باعث ایجاد وجه تمایزهایی بین ایران اتصال با سایر فروشندگان محصولات فلاش تانک می‌شود که در ذیل به این موارد اشاره می‌کنیم:

ارائه کالا با قیمت مقرون‌به‌صرفه

ایران اتصال به عنوان نمایندگی فلاش تانک ایران در تبریز تلاش دارد تا تمام منازل ایرانی را با کالای مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی مجهز کند؛ به این ترتیب، خرید از ایران اتصال با کارمزد کم برای مشتریان صورت می‌گیرد.

ضمانت اصالت کالا 

به دلیل همکاری مستقیم ایران اتصال با فلاش تانک ایران، مشتریان از اصالت کالا در زمان خرید مطمئن هستند و می‌توانند به‌صورت مستقل هر کالا را از کارخانه پیگیری کنند.

امکان خرید با تنوع بالای محصول

شرکت ایران اتصال در تلاش است با فراهم کردن تنوع بالای محصولات ارائه شده از فلاش تانک ایران، مشتریان را در انتخاب هر چه راحت‌تر و داشتن یک خرید متناسب با طراحی داخلی ساختمان‌شان یاری کند. 

خرید اینترنتی سریع و قابل اعتماد

به دلیل عدم دسترسی بعضی از مشتریان، ایران اتصال به‌عنوان نمایندگی فلاش تانک ایران در تبریز، امکان خرید آنلاین و البته قابل اعتماد را برای شما فراهم کرده است. 

ارسال فوری با حفظ سلامت کالا

به محض سفارش کالا، مجموعه ایران اتصال، کالای خریداری شده را در یک بسته‌بندی مقاوم در برابر آسیب‌دیدگی به سمت شما ارسال می‌کند. 

پشتیبانی از گارانتی تعویض قطعات

ایران اتصال، نمایندگی فلاش تانک ایران در تبریز، با ارائه پشتیبانی از گارانتی شرکتی، قطعات آسیب دیده یا معیوب شما را تعویض می‌کند و شما می‌توانید به راحتی با تماس با کارشناسان ایران اتصال، پشتیبانی فنی دریافت کنید.

ارائه مشاوره دقیق و رایگان 

اگر اطلاعات چندانی درباره محصولات نداشته باشید، کارشناسان ایران اتصال با ارائه مشاوره دقیق و رایگان، شما را در خرید یک محصول متناسب با نیازتان یاری می‌کنند. 

خرید عمده در سریع‌ترین زمان

ایران اتصال در جایگاه نمایندگی فلاش تانک ایران در تبریز، می‌تواند نیاز شما به خریدهای عمده و در تعداد زیاد را پشتیبانی کند و در کمترین زمان به دست شما برساند. 

کارخانه فلاش تانک ایران

لیست محصولات برند فلاش تانک ایران در در نمایندگی ایران اتصال

شما می‌توانید محصولات متنوعی که توسط نمایندگی فلاش تانک ایران در تبریز، یعنی شرکت ایران اتصال، به شما ارائه می‌شود را در قسمت زیر مشاهده کنید. با کلیک بر روی هر یک از محصولات زیر، توضیحاتی را مطالعه خواهید کرد که شما را در انتخاب و خرید فلاش تانک و ملزومات دیگر یاری می‌کنند:

  • فلاش تانک ایران مدل اسمارت اسپیس (کلاسیک)
  • فلاش تانک ایران مدل اکو پارس اهرمی
  • شاسی تخلیه فلاش تانک ایران
  • فلاش تانک ایران مدل اولترا اسلیم ترام
  • فلاش تانک ایران مدل اولترا اسلیم ابر و باد
  • فلاش تانک ایران مدل اکو پارس دکمه ای – اهرمی
  • فلاش تانک ایران مدل اولترا اسلیم ساده
  • فلاش تانک ایران مدل پارس
  • فلاش تانک ایران مدل اولترا اسلیم قاصدک
  • وال هنگ فلاش تانک ایران
  • فلاش تانک ایران مدل کلاسیک
  • فلاش تانک ایران مدل لوتوس
  • فلاش تانک چشمی ایران مدل وال هنگ
  • فلاش تانک ایران مدل رویال
  • فلاش تانک ایران مدل ساحل اهرمی
  • فلاش تانک ایران مدل ساحل دکمه ای – اهرمی
  • شاسی تخلیه فلاش تانک ایران
جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص خرید هر محصول و استعلام قیمت
فلاش تانک ایران در نمایندگی ایران اتصال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت فلاش تانک در نمایندگی مرکزی فلاش تانک ایران

ایران اتصال به عنوان نمایندگی فلاش تانک ایران در تبریز، برای ایجاد راحتی و آسودگی بیشتر در خرید، محصولات این برند را با کارمزد کم و قیمتی رقابتی در بازار عرضه می‌کند. همچنین برای راحتی هرچه بیشتر شما مشتریان عزیز، لیست قیمت فلاش تانک در نمایندگی مرکزی فلاش تانک ایران یعنی ایران اتصال، در صفحه فلاش تانک ایران آورده شده است.

درباره برند فلاش تانک ایران

برند فلاش تانک ایران یکی از معروف‌ترین و پرمصرف‌ترین برندهای لوازم بهداشتی ساختمان در ایران است که سابقه 40 سال فعالیت در زمینه تولید انواع سیستم‌های فلاش تانک روکار، فلاش تانک توکار، کلیدهای تخلیه، انواع کاسه وال هنگ، لوازم یدکی و همچنین اکسسوری حمام را در کارنامه خود دارد. این برند با دانش برگرفته از استانداردهای روز، هم اکنون سیستم‌هایی را ارائه کرده است که می‌توانند حجم آب مصرفی شما را به طور قابل توجهی کاهش دهند. همچنین طراحی زیبا و متناسب با دیزاین داخلی منازل ایرانی همراه با حفظ تنوع گسترده، یکی از دلایل دیگری است که برند فلاش تانک ایران را محبوب کرده است.

نوع کالای ارائه شدهلوازم بهداشتی ساختمان
انواع کالاانواع فلاش تانک روکار، فلاش تانک توکار، لوازم یدکی، کلیدهای تخلیه، کاسه وال هنگ، اکسسوری حمام
محل کارخانهتهران
گواهینامه‌های استانداردISO 10002، ISO 9001، EN 14055، Salt Spray Cross Cut،  Powder Coating Salt Spray، ISO 10004

ویژگی‌های شاخص محصولات تاسیسات ساختمانی فلاش تانک ایران

محصولات تاسیسات ساختمانی فلاش تانک ایران که توسط شرکت ایران اتصال، به‌عنوان نمایندگی فلاش تانک ایران در تبریز، ارائه می‌شوند، ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند که خرید آن‌ها را برای هر خانه و ساختمانی ضروری می‌کند. این محصولات برای انواع سرویس‌های ایرانی و فرنگی قابل استفاده هستند. ویژگی‌هایی که محصولات فلاش تانک ایران را به برترین نمونه‌های بازار تبدیل کرده‌اند، عبارتند از:

  • قابلیت تخلیه دو زمانه 
  • طراحی بی‌نظیر و متناسب با طراحی داخلی سرویس بهداشتی
  • تحمل پذیری وزن بالا 
  • ارائه محیط تمیزتر به علت ساختار فنی مناسب
  • دارای تکنولوژی تولید مخزن تکه و بدون درز
  • دارای مخزن بسیار باریک 8 سانتی متری
  • نصب و نگهداری بسیار آسان
  • تولید مطابق با استانداردهای جهانی مانند EN:14055
  • قابلیت نصب همراه با کاسه بک تو وال back to wall  در فلاش تانک‌ها
  • قابلیت تنظیم ارتفاع تا 40 سانتی متر
  • صرفه جویی مصرف آب تا 60 درصد
  • قابلیت تخلیه اتوماتیک بدون نیاز به تماس دست 
  • ساختار مقاوم در برابر خوردگی 

آشنایی با انواع کاربرد فلاش تانک ایران 

ایران اتصال به‌عنوان نمایندگی فلاش تانک ایران در تبریز، نمونه‌های متنوعی از این محصولات بهداشتی ساختمان را ارائه می‌کند که هر کدام از آن‌ها در کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تنوع بسیار زیاد محصولات فلاش تانک ایران باعث شده است که تقریبا برای هر نوع طراحی و هر نوع کاربردی، یک نمونه مناسب قابل خریداری باشد. به طور کلی کاربرد انواع فلاش تانک ایران و وال هنگ به صورت زیر است:

  • استفاده از فلاش تانک‌های توکار مدل وال هنگ برای سرویس بهداشتی‌های فرنگی.
  • کاربرد فلاش تانک‌های توکار مدل کلاسیک برای سرویس بهداشتی‌های ایرانی.
  • استفاده از انواع کلیدهای تخلیه متناسب با منزل، مکان‌های عمومی و نیمه عمومی مانند هتل، مراکز تجاری، فرودگاه ها و مکان های پرتردد دیگر.
  • کاربرد لوازم یدکی فلاش تانک‌ها به صورت مستقل و سازگار با فلاش تانک‌هایی که قطعات آسیب دیده دارند.
  • استفاده از کلیدهای تخلیه و دیگر محصولات در طراحی‌های ظریف و مینیمال به دلیل طراحی منحصربه‌فرد.
  • کاربرد فلاش تانک‌های توکار همراه با دکمه‌های تخلیه تاچلس، برای عدم نیاز به تماس با دست در زمان تخلیه آب.
  • استفاده از محصولات در سرویس بهداشتی‌های مختلف با ابعاد متفاوت به دلیل تنوع در سایز.
  • کاربرد فلاش تانک‌های روکار همراه با اهرم یا کلید برای کنترل دستی زمان تخلیه آب.
  • کاربرد در سیستم‌های با دسترسی سخت‌تر فنی، به دلیل کیفیت بالا و عدم نیاز به تعمیرهای پی‌درپی.
محصولات فلاش تانک ایران
pin

          ایران اتصال، نمایندگی رسمی فلاش تانک ایران، کاربردی‌ترین و بادوام‌ترین کالاهای سرویس بهداشتی از برند فلاش تانک ایران را به بازار عرضه  می‌کند و خریداران می‌توانند محصول مدنظر خود را پس از دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ایران اتصال، به میزان مورد نیاز در این نمایندگی فلاش تانک ایران ثبت سفارش کنند.

خرید محصولات فلاش تانک ایران از ایران اتصال

یک سیستم شست‌وشوی سرویس بهداشتی کاربردی شامل فلاش تانک و لوازم جانبی آن، به داشتن یک چرخه سالم از مصرف آب کمک به‌سزایی می‌کند و می‌تواند مصرف آب شما را نیز به صورت قابل توجهی کاهش دهد اما این مسئله در گرو خرید یک محصول باکیفیت است. محصولات بهداشتی ارائه شده توسط ایران اتصال، نمایندگی فلاش تانک ایران در تبریز، از باکیفیت‌ترین و کاربردی‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است. 

این محصولات در خط تولیدهای بسیار پیشرفته و با بهره گیری از دانش مهندسان ایرانی و تلفیق آن با استانداردهای جهانی تولید شده‌اند. همچنین سیاست‌های فروش ایران اتصال که بر جلب رضایت مشتری و ارائه محصول مقرون‌به‌صرفه استوار است، خرید فلاش تانک و دیگر محصولات را از این برند مطلوب‌تر می‌کند. شما با خرید فلاش تانک از ایران اتصال، به‌عنوان نمایندگی فلاش تانک ایران در تبریز، می‌توانید از ارسال سریع، بسته‌بندی استاندارد، پشتیبانی فنی و همچنین کیفیت و مرغوبیت در حین خرید ارزان بهره‌مند شوید. همچنین ارائه مشاوره دقیق و رایگان از سمت ایران اتصال، شما را یک قدم به یک خرید درست نزدیک‌تر می‌کند. 

شما می‌توانید با تماس با شماره 09356500069 با کارشناسان ایران اتصال تماس بگیرید و از جزئیات تمام محصولات متنوع و کاربردی که متناسب با نیاز شماست اطلاع یابید.

ایران اتصال را در نقشه پیدا کنید.

سوالات متداول 

ایران اتصال به‌عنوان نمایندگی فلاش تانک ایران در تبریز چه محصولاتی را ارائه می‌کند؟

شما می‌توانید انواع محصولات این برند از جمله سیستم‌های فلاش تانک روکار و توکار،‌ لوازم یدکی مرتبط با فلاش تانک،‌ کلیدهای تخلیه و وال هنگ را از نمایندگی فلاش تانک ایران در تبریز، ایران اتصال، خریداری کنید. 

خدمات پس از فروش ایران اتصال به چه صورت است؟

خدمات پس از فروش ایران اتصال در خصوص محصولات فلاش تانک ایران شامل خدمات تعویض قطعات می‌شود. درصورتیکه پس از خرید، قطعه‌ای معیوب گردید و با آسیب رو‌به‌رو شد، ایران اتصال این قطعه را برای شما با نمونه سالم تعویض می‌کند. 

چگونه می‌توانم بهترین نوع فلاش تانک را برای سرویس بهداشتی خودم انتخاب کنم؟

شما می‌توانید برای انتخاب هر چه بهتر در خرید، با کارشناسان ایران اتصال به‌عنوان نمایندگی فلاش تانک ایران در تبریز تماس  بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. 

چگونه فلاش تانک و لوازم یدکی آن را بخرم؟

برای خرید انواع فلاش تانک و لوازم یدکی مرتبط، بهتر است ابتدا به صفحه محصولات در سایت ایران اتصال مراجعه کنید و با مطالعه توضیحات مربوط به هر محصول تصمیم بگیرید. در صورت نیاز به کمک بیشتر، کارشناسان ایران اتصال در خدمت شما هستند. 

آیا ایران اتصال به عنوان نمایندگی فلاش تانک در تبریز تخفیف ارائه می‌کند؟

بله. ایران اتصال به‌عنوان نمایندگی فلاش تانک در تبریز، در صورت خرید عمده محصولات، بر روی فاکتور نهایی شما تخفیف در نظر می‌گیرد. 

اشتراک گذاری:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

ارسال لیست خرید

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

لطفا اطلاعات و فایل های مورد نیاز رو برای کارشناسان ما ارسال کنید