نمایندگی ایزی پایپ در تبریز 

ایزی پایپ با تکیه بر دانش روز و تکنولوژی‌های جدید در عرصه تولید لوله و اتصالات توانسته قدمی موثر در بومی‌سازی این دسته از محصولات تاسیسات ساختمانی در کشور بردارد و به یکی از برترین برندهای تولید کننده لوله و اتصالات در سطح کشور تبدیل شود. این برند محصولات متنوعی را هر ساله تولید و روانه بازار می‌کند و توانسته با واگذاری نمایندگی خود به ایران اتصال، فروشی با تخفیفات ویژه و با قیمت مناسب را با حذف واسطه‌ها فراهم آورد.
نمایندگی ایزی پایپ در تبریز
آنچه در این مطلب خواهید خواند

اکنون ایران اتصال با اخذ بزرگترین نمایندگی ایزی پایپ در تبریز آماده ارائه مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین محصول و سازگار با تاسیسات ساختمان شماست. همین حالا می‌توانید با کارشناسان ایران اتصال به‌عنوان مرکز نمایندگی ایزی پایپ در تبریز با شماره 09356500069 تماس حاصل فرمایید تا در خصوص خرید لوله و اتصالات و نحوه ثبت سفارش محصولات ایزی پایپ شما را راهنمایی کنند.

ایران اتصال؛ مرکز نمایندگی رسمی فروش ایزی پایپ در تبریز

خرید لوله و اتصالات از هر برند و نمایندگی آن نیازمند شناخت کافی از مزایای ارائه شده توسط نمایندگی آن برند است. برای این منظور در ادامه سری به مزایای خرید لوله و اتصالات از ایران اتصال، نمایندگی ایزی پایپ در تبریز می‌زنیم تا با دیدی بهتر نسبت به خرید محصولات این برند تصمیم‌گیری نمایید.

ایران اتصال نمایندگی ایزی پایپ در تبریز

تضمین اصالت و کیفیت محصولات

لوله و اتصالاتی که تحت نمایندگی ایران اتصال در تبریز به فروش می‌رسند، از تضمین برای اصالت و کیفیت کالاها برخوردارند. از این رو، هر محصولی که خریداری می‌کنید بدون آسیب و با کیفیت اصلی به مقصد می‌رسند. با این حال اگر با کوچکترین احتمال آسیبی در این محصولات ایجاد شود، نماینده ایزی پایپ در تبریز آماده تعویض کالا و ارسال مجدد همان کالا به مقصد مورد نظر است.

گارانتی خدمات پس از فروش

هر یک از محصولات لوله و اتصال ایزی پایپ دارای گارانتی 30 ساله و خدمات پس از فروش با نمایندگی ایزی پایپ در تبریز هستند. بنابراین ایران اتصال این وعده را به شما می‌دهد که در صورت نیاز به تعویض قطعه خراب شده، پس از خرید محصولات نیز همراه شما باشد. مطابق قوانین ایزی پایپ هر قطعه‌ای که خراب شود، دو قطعه جدید به جای آن هدیه داده می‌شود تا رضایت مشتریان جلب شود و جبرانی بر مشکل پیش آمده باشد.

مشاوره دقیق و رایگان

دریافت مشاوره دقیق و رایگام در روند انتخاب محصول، مزیتی است که خرید لوله و اتصالات ایزی پایپ از ایران اتصال به همراه دارد. فرقی نمی‌کند که این مشاوره چقدر طول بکشد، در هر صورت تا زمانی که محصولی سازگار با ساختمان شما و سلیقه شما انتخاب شود، کارشناسان ما شما را همراهی خواهند کرد.

قیمت رقابتی با کارمزد کم

اخذ مرکز نمایندگی ایزی پایپ در تبریز باعث می‌شود تا بتوانید محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت ثبت سفارش کنید. به خصوص اگر این کار را با ثبت سفارش عمده انجام دهید. در سفارش‌های عمده قیمت خرید کالا تا حد زیادی پایین می‌آید و با تفاوت قیمتی چشم گیر نسبت به قیمت بازار، می‌توانید لوله و اتصالات را از نمایندگی ایزی پایپ در تبریز ثبت سفارش و خریداری کنید.

خرید عمده و با تعداد زیاد

امکان خرید عمده به هر تعداد که مدنظر شما باشد از طریق نمایندگی ایزی پایپ در تبریز امکان پذیر است. برای این منظور کافیست ابتدا در خصوص ثبت سفارش عمده با کارشناسان ایران اتصال تماس بگیرید و پس از استعلام موجودی سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنید تا پیش فاکتور صادر شود.

تنوع بالای محصولات

ایران اتصال مفتخر است که محصولات متنوعی را برای خرید لوله و اتصالات فراهم کرده است. لذا اگر محصولی توجه شما را جلب نکرد، توصیه می‌کنیم کاتالوگ محصولات ایران اتصال را به دقت بررسی کنید و سپس اقدام به انتخاب و خرید لوله و اتصالات نمایید.

تاییدیه رسمی برند ایزی پایپ

ایران اتصال تمامی تاییدیه‌های رسمی از برند ایزی پایپ برای اخذ نمایندگی محصولات این برند را داراست تا کاربران با خیالی آسوده اقدام به ثبت سفارش و خرید لوله و اتصالات ایزی پایپ از طریق بزرگترین نمایندگی لوله ایزی پایپ در تبریز نمایند.

لیست محصولات و قیمت برند لوله و اتصالات ایزی پایپ در نمایندگی ایران اتصال

تنوع محصولات برند ایزی پایپ در ایران اتصال گاهی اوقات کاربران را با چالش مواجه می‌کند. لذا برای راحتی کار لیست محصولات موجود در نمایندگی ایزی پایپ در تبریز را در جدول زیر آماده کرده‌ایم؛ اما پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق و روز محصولات ایزی پایپ با کارشناسان ایران اتصال در تماس باشید و استعلام قیمت کنید.

جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص خرید هر محصول و استعلام قیمت
محصولات ایزی پایپ در نمایندگی ایران اتصال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درباره برند ایزی پایپ

گروه صنعتی ایزی پایپ برای اولین بار فعالیت خود را از سال 1370 با واردات و پخش لوازم تاسیسات ساختمان از قبیل لوله و اتصالات و شیرآلات بهداشتی آغاز کرد. اما پس از چند سال، برند ایزی پایپ از مسیر واردات و پخش این محصولات فاصله گرفت تا خود چرخه این صنعت را در دست بگیرد. نتیجه این تلاش‌ها و تجربه‌های روز افزون برند ایزی پایپ در این حوزه باعث شد تا بالاخره تولید لوله و اتصالات 5 لایه توسط این برند آغاز شود. اکنون ایزی پایپ با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته بسیاری از رقبا را در بازار کنار بزند و به یکی از بهترین برندهای تولیدکننده لوله و اتصالات 5 لایه در سطح کشور تبدیل شود.

سایز لوله16، 20، 25، 32، 40، 50
نوع اتصالاتپرسی، کوپلی، کلمپی
خدمات قبل از فروشمشاوره و راهنمایی، کرایه خاور رایگان
خدمات پس از فروش30 سال گارانتی و ارائه 2 قطعه جدید در ازای یک قطعه خراب
نام شرکت اصلیایزی پایپ
محل کارخانهتهران، بزرگراه تهران-قم (خلیج فارس)،
شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار بهارستان، بلوار زکریا رازی، نبش سنبل ۷
محصولات دیگر کارخانهلوله 5 لایه، اتصالات کوپلی، اتصالات رزوه‌ای، شیر آلات و کلکتور، اتصالات پرسی، اتصالات کلمپی
qute

          ایران اتصال با اخذ نمایندگی ایزی پایپ مفتخر است که در مسیر تهیه و توزیع لوله و اتصالات با کیفیت اصل و درجه یک قدم برداشته است و پاسخ اعتماد مشتریان را با ارائه محصولی مرغوب و در خور به مشتریان ارائه می‌دهد. در این راستا ایران اتصال امکان مشاوره رایگان قبل از خرید را برای تمامی مشتریان فراهم کرده است تا بتوانند محصول درستی را انتخاب و خریداری کنند.

ویژگی‌های شاخص محصولات تاسیسات ساختمانی لوله و اتصالات ایزی پایپ

از آن جایی که لوله و اتصالات ایزی پایپ تحت نظر تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شوند، لذا ویژگی‌هایی برای این محصولات تعریف می‌شود که خرید این محصولات را نسبت به محصولات سایر برندها متمایزتر می‌کند. در ادامه برای بررسی بیشتر این موضوع، لیستی از ویژگی‌های شاخص محصولات تاسیسات ساختمانی عرضه شده توسط نمایندگی ایران اتصال در تبریز را شرح می‌دهیم:

  • نصب آسان لوله و اتصالات با کمترین دردسر
  • تهیه و تولید از مواد اولیه استاندارد با تاییدیه‌های جهانی
  • استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و خوردگی
  • جایگزینی راحت با لوله‌های قدیمی در تاسیسات ساختمانی
  • مقاوم در برابر رسوب گذاری
  • انعطاف بالا در برابر تغییرات انبساطی و انقباضی در فصل زمستان و تابستان
  • دوام و عمر بیشتر نسبت به لوله‌های پلی اتیلن و فلزی با لایه کمتر
  • عدم تاثیر گذاری مواد به کار رفته در این لوله‌ها بر روی طعم و بوی آب
  • توانایی تحمل فشار بالا
ویژگی های محصولات ایزی پایپ

آشنایی با انواع محصولات ساختمانی برند ایزی پایپ

لوله‌های 5 لایه ایزی پایپ در نمایندگی ایران اتصال با کاربرد به عنوان آب سرد و گرم و گرمایش از کف در انواع PEX، PEX رنگی، PE آب سرد و PEX-AL-PERT کرم رنگ به فروش می‌رسند. در تمامی این لوله‌ها امکان ثبت سفارش در سایزهای 16، 20، 25، 32، 40 و 50 وجود دارند. البته رنج سایزها در هر لوله با لوله‌ای با کاربرد دیگر متفاوت است که در لیست محصولات نمایندگی ایزی پایپ در ایران اتصال می‌توانید اطلاعات دقیق‌تر را مشاهده و بررسی کنید.

اتصالات لوله برند ایزی پایپ با تنوع در سه نوع کوپلی، پرسی و کلمپی به فروش می‌رسند. این نوع اتصالات تحت نمایندگی ایزی پایپ در تبریز برای راه اندازی گرمایش و حرارت مرکزی، در لوله‌های مخصوص تهویه و سیستم‌های مطبوع، سیستم‌های انتقال انرژی خورشیدی، سیستم‌های گرمایش از کف، سقف یا دیوار به کار گرفته می‎‌شوند. شما می‌توانید با بررسی اطلاعات دقیق این اتصالات در ایران اتصال، بزرگترین نمایندگی لوله ایزی پایپ در تبریز، تصمیم اصولی‌تری برای خرید بگیرید.

خرید لوله و اتصالات 5 لایه ایزی پایپ از ایران اتصال

اگر قصد خرید لوله و اتصالات با کیفیت بالا و درجه یک را دارید، ابتدا باید چند مرحله مهم را دنبال کنید. برای این منظور توصیه می‌کنیم ابتدا مشخصات دقیقی از محصول مورد نظر خود از قبیل قطر، میزان مقاومت لازم در برابر فشار و تغییرات دما، رنگ، جنس و مواردی از این قبیل را تعیین کنید. سپس به کاتالوگ محصولات ایزی پایپ در سایت ایران اتصال مراجعه و با جست‌وجو و بررسی مشخصات محصولات، چند گزینه را که با نیاز شما سازگاری دارد پیدا کنید.

پس از آن برای خریدی اصولی و درست با یک عمر کارکرد در لوله و اتصالات، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ما در ایران اتصال، نمایندگی ایزی پایپ در تبریز، تماس بگیرید تا جزئیات و اطلاعات تکمیلی و دقیقی را در رابطه با انتخاب لوله و اتصال متناسب با شرایط و ساختمان مدنظر شما را ارائه دهند.

ایران اتصال را در نقشه پیدا کنید.

سوالات متداول 

نمایندگی ایزی پایپ در تبریز چه محصولاتی از این برند را به فروش می‌رساند؟

ایران اتصال با اخذ نمایندگی ایزی پایپ در تبریز محصولات لوله 5 لایه و اتصالات پرسی، کوپلی و کلمپی را در انواع سایزها به فروش می‌رساند.

قیمت محصولات عرضه شده توسط مرکز نمایندگی ایزی پایپ در تبریز چه تفاوتی با فروشگاه‌های بازار دارد؟

از آن جایی که ایران اتصال نماینده رسمی ایزی پایپ در کشور است، لذا محصولات عرضه شده توسط نمایندگی به قیمت کارخانه و با کمترین کارمزد به سراسر کشور ارسال می‌شوند. همین موضوع باعث می‌شود تا قیمت لوله و اتصالات در ایران اتصال نسبت به تمامی فروشگاه‌ها ارزان‌تر باشد.

نحوه ثبت سفارش محصولات لوله و اتصالات ایزی پایپ در نمایندگی ایزی پایپ تبریز چگونه است؟

برای ثبت سفارش ابتدا باید حجم و تعداد دقیق سفارش خود را مشخص کنید و برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با محصول و قیمت روز آن با کارشناسان ایران اتصال تماس بگیرید. پس از آن کافیست اطلاعات تماس و حجم سفارشتان را در سایت ثبت کنید تا پیش فاکتور خرید برای شما ارسال شود.

ایران اتصال چه محصولاتی از تاسیسات ساختمانی را به فروش می‌رساند؟

ایران اتصال با اخذ نمایندگی برترین شرکت‌های تولید کننده تاسیسات ساختمانی در ایرانی، محصولات متنوعی از جمله لوله و اتصالات 5 لایه، سفید، پلی اتیلن، پلیکا، لوله‌های 3 لایه آذین، شیرآلات بهداشتی و فلاش تانک را به فروش می‌رساند.

آیا لوله و اتصالات ایزی پایپ با نمایندگی ایران اتصال از گارانتی برخوردار هستند؟

بله؛ محصولات عرضه شده در ایران اتصال دارای گارانتی 30 سال پس از فروش هستند. علاوه بر این اگر هر قطعه‌ای از این محصولات خراب شوند، ایزی پایپ در ازای هر قطعه‌ای که معیوب می‌شود، دو قطعه جدید را در اختیار مالک آن محصول قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

ارسال لیست خرید

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

لطفا اطلاعات و فایل های مورد نیاز رو برای کارشناسان ما ارسال کنید