نمایندگی آذین لوله در تبریز 

آذین لوله سپاهان که با نام لوله‌ سفید یا لوله‌ سبز نیز در بازار شناخته می‌شود، محصولی از شرکت گیتی پسند اصفهان است که به دلیل کیفیت ساخت بالا و ساختار مولکولی پلیمری، سهولت در حمل و نقل و اجرای راحت‌تر نسبت به لوله‌های فلزی، جایگزین این دسته از لوله‌ها برای آبرسانی منازل و ساختمان‌ها شده است. با توجه به حجم تولید بالا و تمرکز بر روی ارائه سریع و مطمئن محصولات آذین لوله سپاهان به مشتریان، این برند با نمایندگی‌های متعددی برای خدمات رسانی همکاری می‌کند.
نمایندگی آذین لوله در تبریز
آنچه در این مطلب خواهید خواند

در حال حاضر ایران اتصال که نمایندگی آذین لوله در تبریز است، وظیفه تهیه و توزیع محصولات این برند را به سراسر کشور برعهده دارد. در صورتی که قصد خرید لوله و اتصالات از نمایندگی آذین لوله سپاهان تبریز را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا برای دریافت مشاوره رایگان با همکاران ما در ایران اتصال به شماره 09356500069 تماس حاصل فرمایید تا با کسب اطلاعات دقیق، تصمیم اصولی جهت خرید و ثبت سفارش این محصول بگیرید.

ایران اتصال؛ مرکز نمایندگی رسمی فروش آذین لوله در تبریز

در این بخش قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چرا ایران اتصال به‌عنوان بهترین نمایندگی آذین لوله در تبریز شناخته شده و این نمایندگی چه مزایایی نسبت به خرید محصولات آذین لوله در بازار دارد. با مطالعه ادامه این مطلب پاسخ بسیاری از سوالات خود در زمینه خرید لوله و اتصالات از نمایندگی آذین لوله در تبریز را دریافت خواهید کرد.

ایران اتصال نمایندگی آذین لوله در تبریز

تضمین اصالت و کیفیت محصولات

با توجه به این که محصولات لیست شده در سایت ایران اتصال به صورت مستقیم از کارخانه آذین لوله تهیه و توزیع می‌شوند، لذا کیفیت و اصالت محصولات با خرید لوله و اتصالات از نمایندگی آذین لوله در تبریز به این شیوه تایید می‌شود.

تحویل سریع و مطمئن

خرید لوله و اتصالات از مرکز نمایندگی آذین لوله در تبریز این مزیت را دارد که پس از صدور فاکتور طی زمان حداکثری 3 ساعته، سفارشتان در لیست ارسالی‌ها قرار می‌گیرد و در اسرع وقت به مقصد مورد نظر شما ارسال می‌شود.

تاییدیه رسمی برند آذین لوله سپاهان

نمایندگی آذین لوله در تبریز تاییدیه رسمی اخذ نمایندگی را از این برند در کارنامه خود دارد و برای اطمینان از این مورد می‌توانید لیست نمایندگی‌های آذین لوله را از سایت‌ رسمی آذین لوله استعلام کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

محصولاتی که توسط نمایندگی ایران اتصال به فروش می‌رسند، همگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و لوله و اتصالات آذین لوله نیز از این قائده مستثنی نیست. ایران اتصال با همکاری آذین لوله گارانتی 10 ساله را برای محصولات این برند ارائه می‌دهد.

مشاوره دقیق و رایگان

برای خریدی اصولی و درست از هر محصول لازم است مشاوره دقیقی از کارشناسان حوزه خرید و فروش لوله و اتصالات دریافت کنید که در این راستا تیم کارشناسی حرفه‌ای ایران اتصال همراه شما خواهند بود تا سریع‌تر محصول مد نظر خود را با مشاوره رایگان پیدا کنید.

قیمت رقابتی با کارمزد کم

محصولات آذین لوله با قیمتی پایین‌تر از بازار تهیه و در نمایندگی آذین لوله سپاهان تبریز به فروش می‌رسند. همین مزیت در ایران اتصال باعث شده تا افراد زیادی به دنبال ثبت سفارش خرید عمده از نمایندگی رسمی برند آذین لوله باشند تا بتوانند محصولات مدنظر خود را با کمترین قیمت خریداری کنند.

خرید عمده به تعداد زیاد

قیمت عمده در کنار قیمت پایین محصولات لیست شده در نمایندگی ایران اتصال باعث کاهش قیمت بسیار زیاد محصولات لوله و اتصالات آذین لوله نسبت به وضعیت بازار می‌شود. خوشبختانه ایران اتصال امکان خرید عمده لوله و اتصالات آذین لوله را نیز فراهم کرده تا با قیمتی بسیار پایین‌تر نسبت به بازار با خیالی راحت خرید کنید.

تنوع بالای محصولات

در ایران اتصال محصولات متنوعی از انواع لوله و اتصالات لیست شده است که با بررسی هر یک و دریافت مشاوره رایگان از تیم کارشناسی ما می‌توانید محصولی سازگار با واحد مسکونی یا محیط مدنظر خود را ثبت سفارش کنید.

لیست محصولات و قیمت برند لوله و اتصالات آذین لوله در نمایندگی ایران اتصال

در ایران اتصال محصولات آذین لوله سپاهان در سه نوع کلی لوله سفید (لوله تک لایه)، لوله سه لایه و اتصالات لوله سفید به فروش می‌رسند. در جدول زیر لیست محصولات این برند به همراه سایز هر محصول درج شده است:

جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص خرید هر محصول و استعلام قیمت
محصولات آذین لوله در نمایندگی ایران اتصال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درباره برند آذین لوله سپاهان

آذین لوله سپاهان یکی از کارخانه‌های زیر مجموعه گروه صنعتی گیتی پسند اصفهان است که با تولید لوله‌های پروپیلن تقویت شده معروف است. این شرکت با در دست داشتن مجهزترین آزمایشگاه‌های کنترل کیفی در کشور، تمامی تاییدیه‌های رسمی را از سازمان ملی استاندارد کشور داراست.

لوله و اتصالات آذین لوله با لوله‌های سفید، لوله تک لایه، لوله پروپیلن pp نیز در بازار شناخته می‌شود. البته از آن جایی که تا چند سال پیش این لوله‌ها به رنگ سبز تولید می‌شدند، گاهی اوقات نام محصولات این برند با لوله سبز نیز به گوش می‌خورد.

سایز لولهلوله سفید با سایز بندی‌های 20، 25، 32، 40، 50، 63، 75 و 90 لوله سه لایه آذین با سایز بندی‌های 20، 25، 32، 40، 50 و 63
نوع اتصالاتانواع بوشن، پل، درپوش، چهار راه سفید، سه راهی و زانویی
خدمات قبل از فروشمشاوره و برآورد، کرایه خاور رایگان
خدمات پس از فروش10 سال گارانتی پس از فروش و بیمه ایران
نام شرکت اصلیگیتی پسند
محل کارخانهاصفهان، چهارراه شریعتی، روبه‌روی مسجد خاتم الانبیا، پلاک 83
محصولات دیگر کارخانهشیر فلکه کامل، بالا تنه شیر فلکه، فلنج پلیمری، آداپتور فلنج پلیمری، لوله خم دار
pin

           ایران اتصال به‌عنوان نمایندگی آذین لوله در تبریز، همکاری طولانی مدتی را با این برند تجربه کرده است. با توجه به این که آذین لوله حجم تولید محصول زیادی دارد، طبیعی است که امکان پاسخگویی به درخواست تمامی مشتریان را نداشته باشد و بخشی از خدمات را به نمایندگی‌های سراسر کشور واگذار کند. ایران اتصال با بررسی وضعیت بازار توانسته نمایندگی برترین برندهای بازار را در دست بگیرد که آذین لوله نیز یکی از این برندها است.

ویژگی‌های شاخص محصولات تاسیسات ساختمانی لوله و اتصالات آذین لوله

تهیه لوله‌های آذین از نمایندگی آذین لوله در تبریز نگاهی ویژه در تحقیق و توسعه صنعت لوله و اتصالات سطح را به وجود می‌آورد. از طرفی لوله و اتصالات آذین لوله با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از با کیفیت‌ترین مواد اولیه توانسته جایگاه نخست را در این صنعت به دست بگیرد و سهم بزرگی از بازار را در این حوزه از آن خود کند. محصولات تاسیسات ساختمانی آذین لوله که با نمایندگی آذین لوله تبریز توزیع می‌شود، ویژگی‌ها و کارکردهای به خصوصی دارند که در ذیل با هم بررسی می‌کنیم:

  • نصب سریع و آسان در مقایسه با لوله‌های فلزی قدیمی
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • مقاوم در برابر اسید، باز و مواد شیمیایی خورنده
  • عایق حرارتی و الکتریکی
  • موارد مصرف برای لوله‌کشی آب سرد و گرم
  • مناسب برای سیستم تهویه مطبوع
  • قابلیت انتقال آب در درایزرها
  • مقاوم در برابر ضربه خارجی
  • اسحکام بالا در برابر شرایط نامساعد محیطی
  • ایجاد کمترین ضایعات به هنگام نصب و استفاده
  • وزن سبک نسبت به سایر لوله‌ها
  • عایق صدا به هنگام انتقال آب
  • وجود خط راهنما بر روی لوله و افزایش سرعت لوله‌کشی
  • جلوگیری از عبور نور و رشد میکروارگانیسم‌ها

آشنایی با انواع محصولات ساختمانی برند آذین لوله

با ورود مواد پلیمری به بازار، کم کم لوله‌های گالوانیزه، فولادی و مسی از دور رقابت خارج شدند و جایگاه خود را به لوله‌های پلی پروپیلن با الیاف تقویت شده دادند که محصولات آذین لوله نیز در این دسته بندی قرار می‌گیرد.  محصولات ساختمانی که در نمایندگی آذین لوله تبریز به فروش می‌رسند، سه نوع هستند:

انواع محصولات آذین لوله

لوله سفید آذین

لوله سفید آذین که با نام لوله تک لایه نیز شناخته می‌شود، از پلی پروپیلن تهیه می‌شود و قابلیت استفاده در دمای منفی 21 تا 95 درجه سانتی گراد را دارد. این نوع لوله‌ها مقاومت بیشتری در مقایسه با لوله‌های فلزی دارند و زمان کمتری صرف نصب آن‌ها می‌شود. ایران اتصال با اخذ نمایندگی آذین لوله تبریز این محصولات را در سایز بندی 20، 25، 32، 40، 50، 63، 75 و 90 تهیه و در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

لوله سه لایه آذین

لوله سه لایه آذین از جنس پلی پروپیلن تقویت شده با الیاف شیشه ساخته شده است که در رایزهای خنک کننده، لوله کشی آب سرد و گرم بهداشتی ساختمان، سیستم توزیع هوای فشرده و رایزرهای اصلی توزیع آب در ساختمان‌ها به کار می‌رود. این لوله‌ها در مرکز نمایندگی آذین لوله در تبریز با سایزهای 20، 25، 32، 40، 50 و 63 قابل خریداری هستند.

اتصالات لوله سفید آذین

اتصالات لوله سفید آذین سپاهان در آبیاری تحت فشار، تکمیل خطوط خوراکی، آبرسانی سرد و گرم در ساختمان‌ها و آبرسانی کشاورزی به کار گرفته می‌شوند. ایران اتصال که نمایندگی آذین لوله در تبریز را در کارنامه کاری خود دارد، انواع اتصالات این برند را به فروش می‌رساند. این اتصالات شامل انواع بوشن، پل، درپوش، چهار راه سفید، سه راهی و زانویی است.

خرید لوله و اتصالات 5 لایه آذین لوله از ایران اتصال

اگر قصد ثبت سفارش و تهیه محصولات آذین لوله را دارید، قبل از هر چیزی باید بگوییم که خرید محصولات تاسیسات ساختمانی نیاز به شناخت کافی از محصولات اصل و تشخیص قطعه اصل از تقلبی دارد. علاوه بر این، برای خرید این محصولات باید وقت و انرژی خود را صرف گشتن در بازار کنید؛ اما خوشبختانه با ثبت سفارش محصول در ایران اتصال چنین چالش‌هایی از میان برداشته می‌شود.

ایران اتصال نماینده رسمی آذین لوله در تبریز است و با کنار زدن واسطه‌ها و محصولات تقلبی، آماده ارسال لوله و اتصالات آذین لوله به قیمت کارخانه و با قیمت عمده به سراسر کشور است. محصولات آذین لوله در نمایندگی به صورت مستقیم از کارخانه تهیه و به مقصد مورد نظر خریداران ارسال می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید لوله و اتصالات آذین لوله، کافیست به صفحه محصولات این برند در سایت ایران اتصال مراجعه کنید.

ایران اتصال را در نقشه پیدا کنید.

سوالات متداول 

نمایندگی آذین لوله در تبریز چه محصولاتی از این برند را به فروش می‌رساند؟

در ایران اتصال لوله‌های سه لایه، لوله سفید و اتصالات لوله‌های سفید در سایز بندی‌های مختلف به فروش می‌رسد.

خدمات پیش از فروش برای خرید لوله و اتصالات آذین لوله از نمایندگی آذین لوله در تبریز شامل چه مواردی است؟

ایران اتصال امکان دریافت مشاوره رایگان برای انواع لوله و اتصالات را فراهم کرده است و برآورد دقیقی از میزان لوله و اتصال مورد نیاز برای شما را محاسبه می‌کند.

قیمت محصولات تاسیسات ساختمانی آذین لوله در ایران اتصال چه تفاوتی با قیمت بازار دارد؟

با توجه به این که محصولات آذین لوله در ایران اتصال به صورت مستقیم از کارخانه تهیه و به مقصد مورد نظر مشتریان ارسال می‌شود، لذا خرید از ایران اتصال با قیمت عمده و قیمت کارخانه محاسبه می‌شود.

مزایای خرید لوله و اتصالات از برند آذین لوله در نمایندگی ایران اتصال چیست؟

با خرید لوله و اتصالات آذین لوله از باکیفیت‌ترین محصولات این حوزه در ایران بهره مند می‌شوید که بر پایه تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند.

در نمایندگی آذین لوله تبریز چه خدمات پس از فروشی برای کاربران در نظر گرفته شده است؟

محصولات لوله و اتصالات آذین لوله 10 سال گارانتی پس از فروش و بیمه ایران را دارند.

اشتراک گذاری:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

ارسال لیست خرید

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

لطفا اطلاعات و فایل های مورد نیاز رو برای کارشناسان ما ارسال کنید