نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز

برند شیرآلات آویسا از برندهای صاحب نام در بازار مصرف ایران و خارج از کشور است که با سابقه بیش از سه دهه تجربه، هم اکنون در زمینه تولید انواع شیرآلات و لوازم بهداشتی ساختمانی فعالیت می‌کند. تولید شیرآلات آویسا در واحدهای صنعتی این مجموعه،‌ زیر نظر کارشناسان و طبق استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود تا محصولاتی با بهترین کیفیت در جنس و عملکرد به دست مشتریان عزیز برسد.
کارخانه شیرآلات آویسا
آنچه در این مطلب خواهید خواند

امروزه شیرآلات آویسا با ارائه بیش از 10 مدل لوازم بهداشتی ساختمانی با کاربردهای مختلف نظیر شیرآلات آشپزخانه، توالت، حمام و روشویی توانسته است منازل ایرانی را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، زیباتر و مجهزتر از پیش کند. در این بین، شرکت ایران اتصال،‌ به‌عنوان نمایندگی مرکزی شیرآلات آویسا افتخار همکاری با این مجموعه و همچنین خدمت‌رسانی به مشتریان را دارد. مجموعه ایران اتصال با کسب نمایندگی رسمی شیرآلات آویسا، سال‌هاست که توزیع و پخش کالای بهداشتی منازل را به عهده دارد و تلاش می‌کند به مشتریان کمک کند تا بتوانند خریدی امن و باکیفیت را با قیمتی اقتصادی رقم بزنند.

شرکت ایران اتصال هم اکنون به‌عنوان نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز، آماده است تا تمام نیازهای مرتبط با تجهیزات شیرآلات مشتریان را تامین کند و در کنار ارائه یک تجربه شیرین از خریدی مطمئن، خدمات پس از فروش این برند را نیز به صورت آسان‌تری در دسترس مشتریان قرار دهد. شما می‌توانید با شماره 09356500069 در کمترین زمان با کارشناسان حرفه‌ای ایران اتصال، به‌عنوان نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز، در تماس باشید. 

ایران اتصال؛ نمایندگی رسمی شیرآلات آویسا در تبریز

مجموعه ایران اتصال به‌عنوان نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز توانسته است طی سال‌ها با ارائه خدمات ممتاز نسبت به دیگر همتایان خودش، اعتماد و علاقه مشتریان را جلب کند. این مجموعه با مزایای رقابتی که دارد خرید را برای شما آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند و در کنار یک خرید سریع و اقتصادی، آسودگی خیال را از بابت اصالت کالا و دوام آن‌ها برای شما به ارمغان می‌آورد. 

خریدی امن و مطمئن 

ایران اتصال با داشتن تائیدیه مستقیم از طرف شیرآلات آویسا، محصولات این برند را به شما عرضه می‌کند و شما می‌توانید از کیفیت بالا و همچنین دوام این محصول مطمئن باشید.

ارسال فوری و بسته بندی ایمن

ایران اتصال برای رضایتمندی شما،‌ سفارشات را در سریع‌ترین زمان ممکن به سمت مقصد می‌فرستد و در این بین، برای آسیب ندیدن کالاها، آن‌ها را در بسته‌بندی‌های استاندارد و حفاظت شده قرار می‌دهد.

خرید به صرفه و با کارمزد کم

مجموعه ایران اتصال با اتکا بر رضایت مشتری در خرید، تلاش می‌کند کارمزدهای خود را در پایین‌ترین سطح ممکن نگه دارد و به‌عنوان نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز، اقلام را با قیمتی رقابتی و اقتصادی به شما عرضه کند.

امکان خرید عمده و تعداد بالا

همکاری مستقیم مجموعه ایران اتصال با برند آویسا باعث شده است تا امکان تامین سفارشات عمده برای این مجموعه آسان باشد؛ به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی انواع شیرآلات را در تعداد بالا از ایران اتصال تهیه کنید.

ارائه طرح ها و مدل های متنوع

ایران اتصال تلاش می‌کند همواره تمام مدل‌ها و طرح‌های ارائه شده توسط شیرآلات آویسا را در فروشگاه موجود نگه دارد تا شما مشتریان عزیز بتوانید بهترین‌ها و تازه‌ترین‌ها را برای خود داشته باشید.

کارخانه شیرآلات آویسا

امکان مشاوره رایگان و دقیق 

اگر برای خرید شیرآلات آویسا سردرگم هستید و نمی‌دانید که چه طرحی با چه نوع دیزاین داخلی هماهنگ است و یا سیستم لوله کشی شما متناسب با چه شیرآلاتی، صحیح کار می‌کند؛ ایران اتصال به‌عنوان نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز، آماده ارائه مشاوره رایگان و دقیق به شماست. کافی است با این مجموعه تماس بگیرید.

ارائه خدمات پس از فروش 

مجموعه ایران اتصال با تبعیت از شرکت آویسا، گارانتی 5 ساله شرکتی را برای تمام محصولات خریداری شده به شما ارائه می‌کند تا در سریع‌ترین زمان و راحت‌ترین شرایط بتوانید محصولات معیوب را پیگیری کنید.

ضمانت اصالت کالا

به دلیل همکاری ایران اتصال به‌عنوان نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز، در صورت خرید از این مجموعه دیگر نگران اصالت کالا نخواهید بود؛ چرا که محصولات به صورت مستقیم از واحدهای تولیدی آویسا تهیه و برای شما ارسال می‌شوند. 

لیست محصولات برند آویسا در در نمایندگی ایران اتصال

شیرآلات آویسا از برندهای محبوب ایرانی است که محصولات آن در طرح‌ها و رنگ‌های منحصربه‌فردی تولید می‌شوند؛ به‌صورتیکه می‌توان آن‌ها را با عموم طراحی‌های داخلی استفاده کرد. این برند دارای بیش از 15 مدل طراحی زیبا و مدرن در زمینه شیرآلات است و آن‌ها را در 6 رنگ طلایی، رز گلد، کروم، هفت رنگ، مشکی و سفید ارائه می‌کند.

 شرکت ایران اتصال نیز به‌عنوان نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز، کلیه محصولات این برند را برای مشتریان عزیز موجود کرده است تا راحت‌تر بتوانند کالای مورد نیاز ساختمان خود را بیابند. در بخش زیر، شما می‌توانید محصولات برند شیرآلات آویسا در تبریز را که توسط ایران اتصال ارائه می‌شود مشاهده کنید:

جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص خرید هر محصول و استعلام قیمت
شیرآلات آویسا در نمایندگی ایران اتصال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت شیرآلات در نمایندگی مرکزی شیرآلات آویسا

ایران اتصال با اولویت قرار دادن قدرت خرید خانواده ایرانی، محصولات برند آویسا را با قیمت‌های بسیار رقابتی و با کارمزد کم به مشتریان عرضه می‌دارد تا تمام منازل بتوانند از کالای باکیفیت و مدرن برخوردار شوند. شما می‌توانید در قسمت زیر، قیمت محصولات این برند را که توسط ایران اتصال به‌عنوان نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز ارائه می‌شود، مشاهده کنید:

درباره برند شیرآلات آویسا در تبریز

شیرآلات آویسا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مصرف کنندگانی است که به اصالت در کنار زیبایی و کیفیت اهمیت می‌دهند. برند آویسا بیش از 30 سال است که در زمینه تولید انواع شیرآلات فعالیت می‌کند و در این سه دهه توانسته است مهمان بسیاری از خانه‌های ایرانی باشد. برند آویسا با ارائه 5 سال ضمانت گارانتی، صداقت خود را در تولید محصول باکیفیت و ارائه خدمات منصفانه ثابت کرده است. 

تولید شیرآلات آویسا با استفاده از استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود؛ به همین دلیل توانسته است گواهینامه‌های بین‌المللی مانند گواهینامه استاندارد ایران، گواهینامه 9002 isoو گواهینامه استاندارد اتحادیه اروپا (CE )را کسب کند. از دیگر ویژگی‌های شیرآلات برند آویسا که توسط ایران اتصال در نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز به شما ارائه می‌شود، استفاده از قطعات خارجی و همچنین خط تولیدی است که دستگاه‌های آن به کلی از خارج از کشور وارد شده‌اند. آویسا با به‌کارگیری مواد اولیه باکیفیت و کنترل کیفی آن‌ها توانسته است بهترین کالاها را از نظر مرغوبیت به بازار ارائه دهد.

همچنین شیرآلات آویسا همگی بر اساس سلیقه ایرانی و منطبق با حال‌وهوای خانه‌های شما طراحی شده‌اند که باعث می‌شود با کاربرد آن‌ها در جای جای خانه، طراحی داخلی زیباتر به نظر برسد. در نهایت قیمت مقرون‌به‌صرفه محصولات این برند،‌عامل دیگری است که باعث شده آویسا، نامی ماندگار در صنعت تاسیسات بهداشتی ساختمانی باشد.

نوع کالاشیرآلات بهداشتی ساختمانی
طرح هاآریا، آدریانا، ارس، اسموت، بیوتی، پارلا، لایت، لوتوس، هلیا، یونیک
خدمات قبل از فروش (توسط ایران اتصال)ارائه مشاوره دقیق و رایگان
خدمات پس از فروشگارانتی 5 ساله
محل کارخانه استان اردبیل، شهرستان گرمی، شهرک صنعتی ولیعصر، کارخانه شیرآلات بهداشتی آویسا
گواهینامه‌هاگواهینامه استاندارد ایران، گواهینامه 9002 iso، گواهینامه استاندارد اتحادیه اروپا (CE )

ویژگی‌های شاخص محصولات تاسیسات ساختمانی شیرآلات آویسا

محصولات تاسیسات ساختمانی شیرآلات آویسا به واسطه روش تولید خاص و تبعیت از استانداردهای بین‌المللی، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که این محصولات را نسبت به نمونه‌های مشابه بهتر و کاربردی‌تر می‌کنند. برخی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز این شیرآلات که توسط ایران اتصال در نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز به فروش می‌رسند به صورت زیر است:

  • بدنه و قطعات این کالا مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید شده است.
  • با توجه به تاثیر سرب بر روی سلامتی انسان، میزان استفاده از سرب در میان مواد اولیه تولید شیرآلات آویسا کنترل شده است.
  • شیرآلات آویسا به دلیل استفاده از دستگاه ترانسفر چند یونیته اروپایی، از تراشکاری بسیار ظریف و زیبایی برخوردار است.
  • متالوژی این محصولات به دلیل کوره‌های القایی استاندارد که یکنواختی مواد مذاب را کنترل می‌کنند، در وضعیت خوبی قرار دارد. 
  • مواد اولیه شیرآلات آویسا مانند برنج، به دلیل استفاده از دستگاه کوانتیمتر اروپایی، مطابق با استانداردهای روز دنیا اندازه‌گیری و عیارسنجی می‌شوند.
  • آبکاری صحیح و ایجاد پوشش مناسب و با دوام بر روی تمام شیرآلات از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند است.
  • همه محصولات آویسا پیش از رسیدن به دست مشتری، در خط تولید 2 بار تست مرغوبیت را پشت سر گذاشته‌اند.
  • محصولات آویسا دارای گواهینامه استاندارد ایران، گواهینامه استاندارد اروپا (CE) و گواهینامه 9002 iso است.

آشنایی با انواع کاربرد شیر آلات در آویسا 

با خرید شیرآلات آویسا از ایران اتصال به‌عنوان نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز شما می‌توانید از کاربردهای متنوع این اقلام منزل بهره‌مند شوید. نکته مثبت در کالاهای این برند ست بودن انواع شیرآلاتی است که در جای جای منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ به این ترتیب، شما می‌توانید با خرید یک ست چندتایی تمام نیازهای واحد مسکونی خود را پاسخ دهید. برخی از کاربردهای شیرآلات آویسا عبارتند از:

  • کاربرد انواع شیرآلات در حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی در قسمت دوش، شیر وان و همچنین روشویی
  • کاربرد انواع شیرآلات متناسب با انواع سیستم‌های سینک آشپزخانه 
  • کاربرد انواع شیرآلات متناسب با انواع طراحی‌های داخلی منزل در سبک‌های کلاسیک، مدرن، مینیمال و غیره 
  • استفاده از شیرآلات در منازل، واحدهای تجاری، شرکتی، مجتمع‌های سرگرمی و همچنین تالارها 

خرید محصولات شیرآلات آویسا در تبریز از ایران اتصال

شیرآلات و تجهیزات بهداشتی از مهم‌ترین کالای ساختمان به شمار می‌آیند که عملکرد آن‌ها در کنار ظاهرشان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به همین دلیل، خرید شیرآلات مرغوب با ظاهری زیبا از اهمیت بالایی برخوردار است. ایران اتصال به‌عنوان نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز، محصولات این برند که همگی از ظاهری منحصربه‌فرد و عملکردی ممتاز برخوردار هستند را به مشتریان پیشنهاد می‌کند. 

شیرآلات آویسا ارائه شده توسط ایران اتصال از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار هستند و به دلیل داشتن ضمانت گارانتی 5 ساله، یک تجربه طولانی مدت استفاده از کالای ایرانی را برای شما خلق می‌کنند. همچنین شما می‌توانید به کمک خدمات پیش از خرید ایران اتصال که شامل مشاوره رایگان و دقیق درباره این محصولات است، بهترین نمونه مورد نیاز خود را برای خرید انتخاب کنید. با خرید شیرآلات آویسا از ایران اتصال، شما در یک خرید امن، اقتصادی و سریع، از همراهی این شرکت به‌عنوان نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز برخوردار هستید تا در هر زمان، خدمات پس از فروش دریافت کنید. هم اکنون امکان خرید آنلاین شیرآلات از سایت ایران اتصال برای شما فراهم شده است اما شما می‌توانید با تماس با شماره 09356500069، مشاوره دریافت کنید و سریع‌تر کالای مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنید.

ایران اتصال را در نقشه پیدا کنید.

سوالات متداول

چگونه می‌توانم بهترین شیرآلات را برای منزل انتخاب کنم؟

برای اینکه بتوانید نمونه شیرآلات آویسا مناسب را برای منازل و واحدهای تجاری خود خریداری کنید، ابتدا از بخش محصولات، کالاهای ارائه شده را مشاهده کنید و در صورت نیاز، با کارشناسان حرفه‌ای ایران اتصال، با شماره 09356500069 تماس بگیرید.

مدت ضمانت گارانتی ارائه شده توسط ایران اتصال چقدر است؟

ایران اتصال به‌عنوان نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز، برای گارانتی این محصولات، همان گارانتی شرکتی که 5 ساله است را ارائه می‌کند. شما می‌توانید بعد از خرید، در صورت بروز مشکل با ما تماس بگیرید. 

ایران اتصال به‌عنوان نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز، کدام محصولات را ارائه می‌کند؟

ایران اتصال با همکاری مستقیم با برند آویسا کلیه طرح‌های موجود از این مجموعه که شامل نمونه شیرآلات بامبو، پارلا، لوتوس، ویولت، آدریانا، آرمال، آریا و غیره است را به فروش می‌رساند. برای اطلاع بیشتر بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید.

آیا شرکت ایران اتصال در صورت خرید عمده تخفیف در نظر می‌گیرد؟

بله. ایران اتصال با در نظر گرفتن کارمزدهای بسیار کم در خریدهای عمده،‌ برای مشتریان عزیز تخفیف قائل می‌شود.

با تماس با شماره 09356500069 با کارشناسان ایران اتصال در نمایندگی شیرآلات آویسا در تبریز در تماس باشید تا منازل خود را با تجهیزات بهداشتی کاربردی و مدرن تجهیز کنید.

اشتراک گذاری:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

ارسال لیست خرید

ایجاد پیش فاکتور توسط کارشناس ( در کمتر از 3 ساعت )

لطفا اطلاعات و فایل های مورد نیاز رو برای کارشناسان ما ارسال کنید